Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΙΔΑΧΕΣ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ


Έλεγε ο άγιος Νεκτάριος: "Ο Θεός για μένα είναι δόξα, πλούτος και καύχημα. Είναι το γλυκύτατο και πιο ευχάριστο πράγμα. Είναι η φροντίδα και το εντρύφημά μου. Η ψυχή μου είναι δημιούργημα της πνοής του Θεού. Το σώμα μου είναι πλάσμα του Θεού. Ολόκληρος είμαι εικόνα του Θεού. Θεία χάριτι είμαι γένος του Θεού. Απ' το Θεό έλαβα την ύπαρξη αλλά και τη δυνατότητα να κινούμαι, ν' αναπνέω και να μιλάω. Στο Θεό καθημερινά εμπιστεύομαι το πνεύμα μου. Στο Θεό προσεύχομαι. Ζω με το Θεό, δουλεύω και βρίσκομαι με το Θεό". 

"Είμαι ευτυχισμένος με το μεγάλο, ισχυρό κσι ζώντα Θεό, ο οποίος είναι πάροχος βοηθός και τελειωτής των καλών. Είναι επόπτης των όσων σκέφτομαι, λέω & κάνω. Δέχομαι το Θεό ως φοβερό κριτή των όσων έχω κάνει. Έχω Θεό ήπιο και συγχωρητικό, μακρόθυμο και πολυέλεο, σωτήρα και λυτρωτή. Γνωρίζω Θεό που είναι η αρχή των πάντων, που δίνει τα αγαθά, που είναι προνοητής, επόπτης, πάνσοφος, παντογνώστης, που γνωρίζει και τα μέλλοντα και τα παρόντα και τα παρελθόντα. Υμνώ, δοξάζω, ευλογώ και υπερυψώνω τον αγαθό, άγιο, δίκαιο και αληθινο Θεό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...